Енергетичний підхід до оцінки стійкості автомобілів-цистерн проти перекидання

Автор(и)

  • V. V. Hlushchenko Національна академія Національної гвардії України
  • R. О. Kaydalov Національна академія Національної гвардії України
  • М. А. Podrigalo Національна академія Національної гвардії України
  • S. А. Sokolovskyi Національна академія Національної гвардії України

DOI:

https://doi.org/10.33405/2409-7470/2015/2/26/139238

Ключові слова:

автомобіль-цистерна, динамічна стійкість автомобілів, енергетичний коефіцієнт динамічної стійкості положення автомобіля-цистерни, втрата стійкості.

Анотація

У статті запропоновано метод оцінювання динамічної стійкості автомобілів, призначених для перевезення рідких вантажів, при частковому заповненні обсягу цистерн. Запропоновано критерій оцінки стійкості - енергетичний коефіцієнт динамічної стійкості положення автомобіля-цистерни. Для цистерни в формі паралелепіпеда визначено, що найбільш небезпечним є випадок з наполовину заповненою цистерною.

Біографії авторів

V. V. Hlushchenko, Національна академія Національної гвардії України

Глущенко Віталій Володимирович – заступник начальника Національної академії Національної гвардії України з тилу – начальник відділу тилового забезпечення

R. О. Kaydalov, Національна академія Національної гвардії України

Кайдалов Руслан Олегович – кандидат технічних наук, доцент, докторант Національної академії Національної гвардії України  

М. А. Podrigalo, Національна академія Національної гвардії України

Подригало Михайло Абович – доктор технічних наук, професор, провідний науковий співробітник науково-дослідного центру службово-бойової діяльності НГУ Національної академії Національної гвардії України

S. А. Sokolovskyi, Національна академія Національної гвардії України

Соколовський Сергій Анатолійович – кандидат технічних наук, доцент, перший заступник начальника Національної академії Національної гвардії України з навчально-методичної та наукової роботи

Посилання

Шимановский, А. О. Динамическая нагруженность конструкции цистерны при торможении [Текст] / А. О. Шимановский, Г. М. Куземкина // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. – Х. : ХНАДУ, 2006. – Вып. 19. – С. 32–34.

Власов, Ю. Л. Динамическая модель равномерного движения автоцистерны без перегородок с частичным заполнением [Текст] / Ю. Л. Власов, Н. А. Морозов, А. А. Гаврилов // Вестник ОГУ. – Оренбург : ОГУ, 2013. – № 9 (158) – С. 227–231.

Ходырев, С. Я. Оценка эффективности торможения автомобилей-шлаковозов [Текст] / С. Я. Ходырев // Автомобильный транспорт : респ. межвед. науч.-техн. сб. – К. : Техника, 1981. – Вып. 18. – С. 99–100.

Winkler, C. The dynamics of Tank-Vehicle Rollover and the Implications for Rollover-Protection Devices [Текст] / C. Winkler, S. Bogard, Y. Zhen // The University of Michigan, 1998. – 194 р.

Kand, X. D. Optimal tank Gesugu and directional dynamic analysis of ligud cargo vehicle undes steering and brabring. P. D. thesis Department of Mechanical and Industrial Engineering, Concordia University, 2001. – 323 р.

Подригало, М. А. Устойчивость автомобиля против заноса в тяговом режиме движения [Текст] / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Автомобильная промышленность . – 2009. – № 12. – С. 23–26.

Влияние расположения груза в кузове грузового автомобиля на устойчивость автомобиля в поворотах [Текст] / Ю. Л. Власов, Н. А. Морозов, И. А. Бочаров, А. А. Гаврилов // Вестник ОГУ. – Оренбург : ОГУ, 2011. – № 4/123. – С. 152–156.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті