СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ ПРИКЛАДНОГО ОПТИМАЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ХОДОВИХ ЧАСТИН ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Автор(и)

  • V. P. Pisarev
  • A. P. Gorbunov

DOI:

https://doi.org/10.33405/2409-7470/2008/2/12/153609

Анотація

Розглянуто характерні проблемні питання, що виникають при створенні та модернізації складних механічних  систем.

Посилання

Писарев В. П. Устойчивость гусеничного движителя быстроходного транспортного средства / В. П. Писарев. – Х.: ХГПУ, 1997. – С. 61–69.

Пісарєв В.П. Перспективи модернізації ходової системи броньованих колісних машин / В. П. Пісарєв, О. А. Бутов // Зб. наук. пр. Акад. внутрішніх військ МВС України. – Вип. 1 (1). – Х. : Акад. внутрішніх військ МВС України, 2003. – С. 4–5.

Пісарєв В. П. Динамічне навантаження елементів конструкції ходової частини багатовісних колісних машин високої прохідності / В. П. Пісарєв // Зб. наук. пр. Акад. внутрішніх військ МВС України. – Вип. 1 – 2 (7 – 8). – Х. : Акад. внутрішніх військ МВС України, 2006. – С. 12–15.

Ротенберг Р. В. Подвеска автомобіля / Р.В. Ротенберг. М. : Машиностроение, 1972. – С. 51–54.

Хог Э. Прикладное оптимальное проектирование. Механические системы и конструкции : Пер. с англ. / Э. Хог, Я. Арора. – М. : Мир, 1983. – 478 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті